Zachraňte Robina

29.01.2012 11:18


Úvod

Tento článek byl původně určen pro tisk a je publikován v blogu Marie Smaulové v původní podobě.

-------------------------------------------------------------------------------- 

 

     Toto je tisková verze části mých internetových stránek která se zabývá životem mého nejlepšího přítele a o mém životě.  Tím pádem máte možnost si toto přečíst i když nemáte Internet a někdo kdo ho má Vám tohle stáhnul a vytisknul.

 

      Původně jsem byla určena k tomu abych zajistila přežití Robina Hronka který díky svému zdravotnímu postižení nemůže plnohodnotně žít na Zemi díky tomu, že jsou lidé moc krutí a netolerantní. Tato skutečnost je podložena nejen rozdílem mezi lidskou společností v mé vlasti a lidskou společností na Zemi, ale také  studiem nejrůznějších mytologických spisů pozemských civilizací a kultur, mezi kterými věnuji největší pozornost Bibli.

 

     Situace v jaké pozemská civilizace je, je nejpřesněji a dosti detailně předpovězena právě v Bibli, kde je okamžik konce světa předpovězen na dobu ve které Robin Hronek žije, což je nejlépe popsáno v knize Zjevení. Konkrétní informace o konci světa valná většina církví ze strachu přehlíží, ale Svědkové Jehovovi hovoří o takových detailech ohledně konce současného systému jakými je třeba pouřití termínu „Armageddon“ pro úplný konec před vznikem nového světa kde bude ráj. Alespoň jsem se toto dočetla v literatuře této náboženské společnosti  (několik časopisů Strážná věž a Probuďte se).

 

     Byla jsem vyslána abych Robina Hronka před touto situací zachránila převozem do mého domovského světa, který je i dle Bible v pořádku od doby kdy byl na Zemi rok 1914. Bible ve Zjevení říká že v nebi byla válka a u nás doma tehdy došlo k nukleární válce kterou moc lidí nepřežilo a vše bylo zcela zničeno. O válce v nebi se v Bibli lze konkrétně dočíst ve Zjevení 12,7-9.  Robinův život může být ohrožen zejména v době kterou Bible označuje jako Velké soužení. To má být doba kdy bude na světě naprostá bída a lidé se budou vzájemně vraždit aby přežili.  To už začalo. Stačí sledovat zprávy a pořady o trestné činnosti v České republice.

 

     Rozdíl civilizaci a úrovni vědy a techniky nás všechny nutí existovat tak abychom nebyli patrní. Je nás tu více. To Robinovi vadilo tak jsem mu dovolila zkusit si najít partnerku mezi Vámi. Dopadlo to špatně. Jak se tu dočtete, vrší se jeden blbý nápad na druhý a vede to ke katastrofě. Jelikož se potřebuji najíst, někde se vyspat, umýt a tak, musím někde pracovat abych si na jídlo a byt vydělala. K tomu potřebuji existovat zcela hmatatelně, ovšem ne pod jménem Marie Smaulová, ale pod nějakým, na které mám vyrobené doklady.  To mi dále umožňuje zjednodušit si život tím, že mám peníze v bance na účtu který se o veškeré platby stará sám.

 

     Máte možnost mě najít podle informací které se tu dočtete. Chystám se přemluvit své kolegy a hlavně kolegyně, aby to také udělali. Představuji si to jako databázovou stránku kde budete moci zjistit jestli k nám nepatříte.  To platí pro ženy odpovídající co nejvíce osobním údajům o nás.

 

O mně

         Jmenuji se Marie Smaulová, narozená 15.6.1974, měřím okolo 183 cm a jak vypadám vidíte na fotce. Považuji se za upřímnou a čestnou osobnost a myslím že jsem pravdomluvná. Jestli tomu tak je, musí posoudit jiná. Stejně jako Robin Hronek se i aktivně zajímám o hudbu. Robin mě naučil trochu skládat hudbu ale většinou se zabývám v hudbě interpretací písní od Madony, Sandry a je možné že některé věci znáte i vy pod jinými názvy. Jsem totiž zpěvačka. Původně tady měly být některé písničky ke stažení, ale Robin mi poradil abych to tu neměla. Prý by došlo k porušení autorských práv zpěvaček od kterých to co zpívám znáte u vás doma.

 

     Pokud Vám něco připadá zvláštní, je to tím, že nejsem člověk jako vy. Byla jsem sem přivolána na pomoc přáteli Robina Hronka z planety Albedor. Konkrétně mě sem pozval Robinův kamarád Konwan Skywalker který se přátelí s mým tátou a tak jsme k Vám v roce 1989 přiletěli (já, brácha a máma s tátou). Do Prahy jsme pak přijeli vlakem z Voroněže v Rusku.

 

     Jinak bych asi s Robinem Hronkem asi tělko mohla chodit , protože žádná pozemšťanka není schopná upřímně milovat zdravotně postiženého muže, pokud taky není nějak postižená. To je kromě mé národnosti další důvod k tomu se ukrývat, což vedlo taky k tomu že mě Robin opustil protože se nehodlám ukázat jeho rodičům z důvodů dodržení zákona o kauzalitě. Dovolila jsem mu tedy hledat lásku u pozemských žen, aby poznal že takovou lásku jakou on potřebuje u Vás nenajde. Vaše civilizace je příliš krutá aby v ní mohli slabší jedinci přežít.

     Je velké štěstí že kdo Vás chce navštívit musí mít určité tělesné předpoklady a vojenský výcvik. Ten jsem sice neabsolvovala, ale patřím k lidem kterým učení moc nešlo ale na sporty a tělocvik jsem byla dobrá. Dost často se mi to hodí protože i když  jsem velice mírumilovná a nechci se s nikým prát., často se dostanu do situace kdy mi nic jiného moc nezbývá. To platí hlavně když jsem někde venku pozdě večer a otravuje mě nějaký opilec, feťák nebo  vagabund. Také Robin potřebuje někoho kdo by ho chránil

   O světě kde jsem doma má stránku Robin. Podívejte se když tak na www.volny.cz/robinx/ufo/webs/earthsave/index.htm Najdete tam spoustu zajímavých věcí.

 

     Na tomto místě bych se ráda vyjádřila k projektu Girl Recommending System na hledání ženy pro Robina Hromka a ráda bych předešla jeho zkáze. Tím myslím zkázu Robina se kterým mám syna a zapojuji se do toho projektu tak, že Vám hodlám poradit, jak byste na mě mohl narazit, nebo jak objevíte mohli narazit na jakoukoli ženu která je zde u Vás na návštěvě za účelem  nějaké mise. Můžete se tu dočíst o všech důvodech proč to dělám a dozvědět se také něco o Robinovi co o sobě sám neřekne, ale hlavně Vám poskytnu různé indicie, které Vás ke mě navedou. Soustředím se konkrétně v tom poskytování indicií na sebe, protože tohle je moje stránka. Tyto indicie lze vyčíst z dalších textů, které lze otevřít odkazem jak nahoře tak dole a ty nejhlavnější indicie Vám poskytnu již zde v úvodu:

ZÁKLADNÍ INDICIE

     Jak vidíte na fotografii  ve stati „ o mně“, jde o dívku takto vypadající. Tato dívka se Marie Smaulová jmenovat nemusí. Má být však asi 183 cm vysoká, dobře vidět a dobře se hýbat jako každý zdravý člověk. Není také důležité její bydliště. To co je vedle vzhledu úplně nejdůležitější je že má být ochotna chodit se zdravotně postiženým člověkem jako je v našem případě Robin a ochotně mu ve všem vyhovět a ignorovat jeho nedostatky a chyby. Tím se pozná že jste mě našli, protože to budu já pod nějakou jinou identitou.

     Co a jak dál ohledně dalších indicií najdete v článku o Robinovi  a více o tomto nápadu ve článku  o projektu.  Všechny informace jsou ohledně záchrany Robina k dispozici i jako dokumenty pro tisk. Tiskovou verzi indicií a všech potřebných informací si můžete stáhnout zde.

     Další všeobecnou indicií pro nás všechny je skutečnost, že všichni (v tomto případě všechny) máme auto, i já.. Tady můžete vidět jaké mám asi tak auto. Klepnutím na obrázek ho zvětšíte na celou velikost. Státní poznávací značka může být jakákoli ale jde  nyní o typ, barvu a značku. Je to zde moje třetí auto.Tohle mám od 15. února 2007.

 

Moje životní filosofie

 

    Já osobně preferuji upřímnost a pravdomluvnost a nemám ráda lhaní. Snažím se taková být což mi zejména u Vás dělá problémy. Pravda a přímé jednání někdy lidem vadí. Myslím si že by všichni lidé měli být upřímní a pravdomluvní.  Je dost pravděpodobné že podle mého původu mě budete pokládat za velice slušně se chovající osobu, ovšem často to hlavně dříve bylo naopak. Používání neslušných výrazů je občas někdy na místě i když zrovna nenadáváme v rozčilení, ale slušný výraz nemá často dost silný význam. Proto se často ve vzteku říká někomu aby šel pryč tak, že se někomu řekne aby šel do prdele.  Jinak se taky přizpůsobuji okolí že mluvím jako ostatní. Co mám dítě tak to ale nedělám abych ho nezkazila ale asi byste se jinak dost divili :-).

     Vzhledem ke svému původu a způsobu jak jsem vychovaná nepovažuji tolik za důležité jak kdo umí třeba správně společensky stolovat, jak kdo mluví a jestli u jídla nebo mezi lidmi krká nebo prdí. 

 

To se stane každému. Mě to taky jde dost dobře. Kromě hudby ke stažení jsem tady měla jako důkaz nějaký ten mohutný krkan a taky docela slušný prd :-). Proto mi to nevadí u jiných lidí natolik že bych se klidně i tak zamilovala do někoho, kdo tohle dělá. Také se to stalo. Robin občas taky pěkně krká.  Platí to i o stolování. Nejsem vůbec chromá a dobře vidím, a jíst příborem mi snad potíže nedělá, ale také se mi přihodí že se pokecám, nebo pocákám ubrus omáčkou, nebo vystřelím bramboru s talíře a tak.

     Alespoň se co se týká jakékoli legrace nemusíte přede mnou žinýrovat a klidně mi posílat nechutné legrácky co jsou na Internetu i když jsem ženská, neznamená to že nemám ráda legraci včetně sprosťárniček. Možná bych taky nějaké našla a asi byste se dost divili, co je to za hnus :-).  Hlavně to ale nesmí být žádné týrání zvířat, i když je to jenom legrace. Tím myslím takové srandičky jako je Kočka v pračce, nebo Žába v mixéru a Křeček v mikrovlnce. Nejvíce mě štve prográmek kde kopete kotě tak abyste se trefili do okna. Týrání zvířat nepovažuji vůbec za vtipné a nesnáším ho.

     Moje životní filosofie je tím pádem taková že toleruji každému ty samé chyby co mám já sama a nevyžaduji po nikom aby je skrýval. K tomu patří upřímnost a pravdomluvnost. Nerozumím tomu že vy takoví nejste.

  

O Robinovi

      Nyní bych Vám ráda vyprávěla o Robinovi Hronkovi kterého bych ráda zachránila před zkázou do které  se žene tím že hledá lásku u pozemské ženy, která by byla jako my. Tím myslím třeba sebe. Málo kdo dokáže dát takovou lásku žena pro Robina byla také nějak postižená, nebo by nevypadala jako já, nebo někdo kdo je tu ze světa, ze které=ho jsem také já.  Než o Robinovi budu vyprávět, ráda bych Vás všechny upozornila na to, že rozhodně ho nehodlám nijak shazovat, dělat si legraci, nebo Vás od něho odradit díky jeho chybám a nedostatkům. Každý máme svoje chyby a nedostatky včetně mě a všech kdo tu jsou z jiného světa, byť jsme o trochu chytřejší, vzdělanější a technicky vyspělejší než vy. Ono by asi těžko šlo jinak ignorovat a tolerovat chyby druhých, kdybychom tak nebyli vychováni.

     Ohledně společensky nevhodných zvuků jsem říkala, že si stejně jako každý umím také docela pěkně krknout a prdnout, takže ani nevyžaduji po nikom aby tohle přede mnou ovládal. V případě prdů je mi to také jedno, pokud to není přímo do xichtu a pokud to nesmrdí. Jinak samozřejmě, - stane se, že to ujede nevhod, ale Robin občas krká po jídle tak, že to nechtěné ukrknutí není, což může vadit. Po dobrém jídle si odříhnu také. V restauraci to krotím a Robin už samozřejmě taky. 
     Robinovy celkové životní postoje se hlavně díky konkrétním životním zkušenostem s mým domovským světem se Vám mohou zdát natolik zvláštní že  se s ním nehodláte zabývat. Možná jsme my sami udělali tu chybu, že jsme před Robinem nijak netajili svoje schopnosti, zejména v případě, že jsem byla já jeho první holka. Měl u mne zůstat ale aby se přesvědčil  že opravdovou lísku nezíská. 
     Tím se dostávám k důvodu proč jsem svojí akci nazvala "Zachraňte Robina" protože někteří z nás včetně mé bývalé spolužačky ze školy mu vymysleli způsob jakým by se pro něj našla ideální družka. To co Vy můžete vidět by podle mě tak hrozné nebylo. Maximálně to je v rozporu s Vašimi zvyklostmi což já neodsuzuji, protože uvedené zvyklosti nejsou moje, ale kdyby se to povedlo, mohlo by to mít pro Robina katastrafické následky. Důkazem bylo jeho manželství. Proto ho chci zachránit před špatným charakterem pozemských žen. 
    
 
 
 
 
Jako výzkumnice v oboru sociologie se zabývám  studiem mezilidských vztahů, etnologií a folkloristikou včetně náboženství, takže mám možnost najít lidi, kteří se snaží chovat se lépe než ostatní, neboť cíl , který díky nám Robin poznal je už velice dlouho u Vás známý. Rozdílem je pouze zdroj jeho poznání. Tam kde jsem doma se tak společnost sama vyvinula a Vy k tomuto cíli můžete dospět na základě sborníku legend, historických událostí, moudrých poučení a pravidel, známých jako Bible, či Svaté písmo. V rámci svého zaměření a smyslu mého pobytu mezi Vámi  je její studium včetně diskuse s představiteli jedné velmi zběhlé náboženské společnosti, ,která je známá tím že je v otázce Bible velice  vzdělaná ale oblíbená moc není. Kromě Bible jsem takto získala i nějaké= časopisy a knihy. Možná by to tento problém vyřešilo.  Robin mi ale říkal abych se o této společnosti moc konkrétně nevyjadřovala, aby neměl potíže v rodině. Stejně si ale myslím že sami poznáte o jakou církev jde a podle toho co o tom vám, to mohu každému vřele doporučit. 
     Součástí toho, co je podle Vás u Robina zvláštního je jednak obliba ve vysokých urostlých ženách, což splňuji jako Marie Smaulová, tak jako někdo, koho máte najít a kým v podstatě budu, ve věcem mu já  i s něčí identitou vyhovím a vše toleruji a snáším od toho že Robin není vždy stoprocentně upraven, přes ne vždy estetický průběh stolování včetně nevhodných zvuků až po podivnosti. Někteří z nás mu sehnali práci kde jednu takovou může uplatnit, což nikomu z nás nedělá moc velký problém. Pokud Vás to zajímá, může chtít po ženách aby ho zkusily nosit na zádech. Já  i jako někdo kým bych byla a koho máte najít, s tím problém mít nebude a to nejen to udělat, ale i pochopit to. Týká se to všech kdo je tu od nás.
     Za sebe mohu klidně prohlásit, že vzít Robina na koně mi potíže nedělá a to má kolem 80 Kg. Jednou jsem sbírala takto jednoho opilce který měl přes metrák a zvládla jsem to taky, To ale teď nechám,e protože se to u Robina využije jenom aby se zjistilo jestli to lze zvládnout a jak  a nebo kdyby se mu něco stalo a bylo by třeba ho dotáhnout někam, kam lépe zajede záchranka. Hlavně kde se využije takováto tělesná zdatnost je obrana. Robin se sám neubrání tak to musí zastat jeho partnerka. Dojít k nutnosti se bránit nejspíš nedojde, ale člověk by měl být připraven a bude bohatě stačit vzbudit respekt. To mohou velcí lidé svým zjevem vzbudit snáze. .
     Když narazíte takto na mě, ale pod jiným jménem, bydlištěm a jiným autem, nebo to samé bude i u mých kolegyň, budu mít daleko větší jistotu že bude o Robina postaráno , než aby ho měl na starosti bůh ví kdo, kdo by se k tomu musel motivovat třeba penězi nebo čímkoli co by Robina, nebo nás ekonomicky zruinovalo.
 

   Tento projekt jsem vymyslela jako reakci na projekt na hledání partnerky pro Robina a chystám se oslovit nejen Vás, ale i své kamarádky. Mohlo by se totiž Robinovi něco stát. Tomu bych ráda zabránila tím, že Vám hodlám poskytnout informace o tom jak nás najít včetně mě.  Občas totiž i my využíváme služby Vašich úřadů k čemuž jsou potřeba nějaké osobní doklady s nějakou osobní identitou  které si vyrobíme a i tak fungují.  Robin nám ukázal svoje a tak jsme v oblasti generování různých identifikačních čísel vytvořili způsob jejich generování. Je však ale používat jednu identitu na všechno, jinak by se na to přišlo. Tím pádem můžeme u Vás chodit do práce, plat si dávat do banky, platit z toho byt a vše co je potřeba.

     Místo hledání někoho v Z nás, kdo je podobný nám bude tedy lepší hledat někoho z nás. Abychom to měli k Robinovi nejblíže bydlíme většinou v Praze. Já třeba v Radlicích ale někdo koho najdete, kdo vypadá jako já může být kdokoli odkudkoli. To platí o všech z nás. Podle této stránky, nebo v tiskové dokumentaci, budete mít pohromadě všechny indicie. Bude to stejně složité jako to co je na www.volny.cz/robinx/grs202c/index.htm , ale nadělá to méně škody.

 

Důvod k projektu

 

     Někde jsem tady uvedla že můj přítel Robin se zabývá též studiem Bible a používá k tomu  učení Svědků Jehovových. Sama jsem v rámci svého poslání četla Bibli a smysl toho co jsem měla v plánu udělat mne vedla kniha Zjevení a předpověď konce Vašeho současného světa. Na základě  mého vlastního pochopení Bible a na základě pokusu navázat na Internetu kontakt se Svědky Jehovovými, docházím k potvrzení svých obav.

Moje prognóza

 

 
     Na základě informací na příklad o  tom, jak Bůh odpovídá na modlitbu, vyplývá že hned první typ pomoci je pomocí andělů, potom pomocí svatého ducha a za třetí pomocí spoluvěřících. V Bibli se tuto informaci můžeme dočíst v HE 1:13,. Pokud nevíte co je to „HE“, znamená to „Dopis Hebrejcům“, což zde uvádím pro ty z Vás, kteří Bibli vůbec neznají. Dle biblické definice jsme andělé či démoni podle toho, jestli jednáme v souladu s Biblí.. Bible je napsána pro pozemské lidi takže nebezpečí že jsme démoni by hrozit nemělo Byla nám dána trochu jiná pravidla, ale to by bylo složité vysvětlovat.
 
     Důležité je že já a všichni Robinovi přátelé z Albedoru máme vhodné vlastnosti pro osobní ochranu a zachraňování lidí při velkých katastrofách které se nyní čím dál tím častěji dějí v přímé souvislosti s tzv. Armagedonem. Z fyzického hlediska by bylo možné najít pro Robina vhodnou partnerku, ale chybí k tomu správné duševní a duchovní vlastnosti. Svědkové Jehovovi mohou teoreticky jeho problém řešit, pokud mezi sebou najdou osobu která se mi jak psychicky tak fyzicky podobá. Připravuji též jakousi databázi profilů mých kolegyň kterou chci dát na Internet za tímto účelem.
 
 

     Vzhledem k obsahu biblické knihy Zjevení a sledování růstu cen základních životních potřeb včetně nákladů na bydlení a spotřebu energií, jsem došla nejen já ale my všichni co jsme zde u Vás k názoru že v případě lidí jako je třeba Robin jsou nároky na fyzické vlastnosti partnera zcela oprávněné.  Většina nás jsou dívky a pokud jde o Robinovu zálibu ve vysokých urostlých ženách, většina z nás tyto požadavky splňujeme. Kromě fyzické zdatnosti musí každý zájemce o poznávání jiných světů absolvovat vojenský výcvik a mít kromě patřičného vzdělání též dobrou kondici duševní a tělesnou.  Existují mezi námi i malé holky, které ale měly a mají  nejlepší vzdělání a dovednosti v oboru. Který u Vás zrovna potřebujeme. V takovém případě je taková kolegyně ubytována obvykle s nějakou velkou  a silnou spolupracovnicí v jednom bytě na osobní ochranu. Jedna moje kamarádka je malá ale ochránkyni u sebe nemá protože  její byt je příliš malý.

 

     Vzhledem k těmto mým obavám očekávám velice nepříjemné věci. V tomto přesvědčení mně utvrzují zprávy o trestné činnosti v televizi, rozhlase a novinách, které jsou páchané často jen proto, že  jejich pachatel má hrozný hlad, je mu zima, nemá kde bydlet protože nemá peníze. Valná většina lidí má dluhy které nemůže splácet, a aby je mohla splácet, splácí se pomocí dalších dluhů.

 

     Očekávám že se i Robin může stát obětí jakéhokoli druhu trestné činnosti počínaje odcizením peněz z kapsy či telefonu v přeplněné tramvaji, metru či autobuse, až po loupežnou vraždu a vykradení bytu.  Zloději mají dnes nejrůznější záminky k tomu, jak si vytipovat byt k vyloupení na příklad pomocí nabídky levnější dodávky elektrické energie, výhodné zapojení kabelové televize, Internetu zdarma, kontroly vodoměru apod.

 

     Z duchovního hlediska sice preferuji Svědky Jehovovi jako skupinu lidí kde by bylo možné najít třeba mne pod nějakou identitou, zejména vezmeme-li v úvahu biblické zásady, avšak některé osoby které v rámci svého povolání chodí do bytu, je někdy třeba i sprostě vyhodit, čehož členové uvedené náboženské společnosti nejsou schopni, protože by porušili biblické zásady. Zejména to platí o potencionálních zlodějích a vrazích, kteří výše uvedené činnosti berou jako záminku ke spáchání zločinu.

 

      Zatím můžu být klidná že Robina nezlobí úřady. V České republice je to běžné, takže vyloučit se to nedá, nicméně očekávám že lidé budou časem řešit své problémy s jídlem a bydlením velice drasticky. Bible v knize Zjevení hovoří o tzv. Velkém soužení a hladu. Lidé budou vyrážet dveře domů a bytů a pokud se řádný obyvatel bytu bude bránit, jednoduše ho zabijí. Poté co je k jídlu snědí a co lze prodat ukradnou a prodají.

 

  Česká politická situace k tomu přispívá neustálým zdražování všeho a zbytečným utrácením za nesmysly. Policie časem nebude moci vše zvládat , což platí i o armádu, takže se každý bude muset o sebe postarat sám.

 

     I když jsme ochotni třeba Svědkům Jehovovým posloužit jako strážní andělé, což platí o každém kdo bude tuto dobu špatně snášet, podléháme i my biblickým zásadám ohledně nepoužívání násilí, které tak stejně většinou neuplatníme, nebude-li to nezbytné. Jak to souvisí s Robinem? Abych nemusela ať už jako já, nebo kdokoli jehož budu mít identitu, patřím k bytostem které mají k osobní ochraně  vhodné fyzické předpoklady, a abych nemusela uplatnit násilí ani v nevyhnutelných případech, měla jsem odvézt Robina na svojí domovskou planetu, kde je již takový svět, jaký v zásadě bude na Zemi dle biblické předpovědi Božího království.  Když na to uplatníme výklad písma Svědky Jehovovými, zjistíme, že Albedor který je z biblického hlediska definován jako „Nebe“, bylo toto nebe vyčištěno od Satana a démonů Ježíšem Kristem v době, odpovídající zde na Zemi letopočtu 1914. Situace se však vyvinula tak že Robin tyto nepříjemné události zažije.