Momentální dění u Robina

21.03.2013 17:00

Na Robinovo přání jsem mu dala k publikaci na svém webu další článek o tom, co je nyní u něj potřeba, protože ve článu o propjektu Robinhelp a PCA Praha jsem se zabývala akorát tím, že chce Robin od ženských vzít na koně v rámci práce pro PCA Praha s tím, že se má ukázka toho nošení na zádech dát na videu na internet, aby se dokázalo, že se to dá zvládnout. Pro nás to kde a i když vím i já asi o třech, nebo čtyřech případech tohgo, že to zvládají i ženy od Vás, není to pořádně zdokumentované. Na Facebooku a Google+ si Robin stěžuje, že v nějakém tom povídání ode mne spousta věcí chybí. Problém je, že přes den na to nemám čas a doma po práci jsem utahaná a píšu to narychlo . Vlastní přístup na Internet pořád nemám a i lkdyž mi zvýšili plat, nemá cenu to zase zavádět. Tak se podíváme na aktuální dění a potřeby:

 

Pokud jde o nákupy a oibčasnou pomoc s úklidem, prý Hronkům pomáhá někdo od Svědků Jehovových a s úklidem občas pomůžou sousedi. Bohužel se jim ale musí za to platit a není z řeho. Přitom jak u Robina a jeho Matky jde akorát o  mytí oken na jaře a na úpodzim. Osobně bych ale myla okna i během léta hlavně u Robina, kde se více práší z hlavní dilniced. Rodina a příbuzní tam mnoho času nemají, nehledě na to, že by se občas Robinova matka ráda pořádně umyla. Kdybychom se nemuseli (hlavně nemusely) skrývat díky své odlišnosti od obvyklých lidských vlastností, tak by to problém nebyl. Pokud bych nemohla já, jistě by se našla nějaká moje kolegyně, která ny s téímto problémem pomohla. Dokonce by se tayk mohla Robinova matka dokonce vykoupat ve vaně, kde je problém, že z ní pak nevyleze. U nás by to problém nebyl jí preostě z té vany vyndat, což by nedbyl problém pro mne a pro ty mé kamarádky a kolegyně , které opravdu hidně vyrostly a mají velkou sílu. Kolegyně s výškou pod 180 cm a hmotností do 80 Kf štíhlejší postavy by si mohly ublížit.  Aspoň tu k tomu fělání Robinovi koníka máme dobrý důvod.  Vaše ženy takto silné nebývají, tak asi se bude muset Robuinova matka spokojit s úpřádným omytím nějakou žinkou, mýdlem a vodou, protože potřebnou tělesnou zdatnost jakou máme my, mají u VBás většinou chlapi.

 

Občasný dovoz Robinovy matky k lékaři a ker kadeřníkovi bychom také organizovaly, případně i organizovali lépe my, protože jinak i to stojí peníze a nějaký soused musí mít čas, když ho nemají členové rodiny. Tím pádem mám návrh aby součástí evidence zájemkyň o práci ošetřovatelky pro PCA Praha bylo jako povinný údaj číslo řidičského průkazu, jeho typ a údaje o dokladech ke vlastnictví motorového vozidla. Dokud tam není téměř nikdo, mělo by to jít, aby Robin Hronek nemusel skladovat papárové složky s kopiemi dokladů o praciovnicích, ciž by ale šlo naskenovat do souborů PDF.

 

Ostatní pomoc v kuchyni a tak, nemohu zatím posoudit, protože tam ještě žádná cizí ženská nebyla. 

 

Zatím to bude asi vše.

 

M.S.