Moje svatovalentinská porada o projektu Robinhelp

14.02.2012 15:38

Neý pojedu na hory, ,uspořádalew jsem dnes poradu, kte které jsem využila dovolenou, kterou jsem si vzala kbůli těm horám a práci pro naší organizaci. Až přijedu, dohoním to v přezčasech.  Tady je text mého referátu:

 

 

     Vážení přátelé,

 

     Úvidem chci poděkovat Robinu Hronkovi za výrobu a administraci mého nového osobního webu a oceňuji výrobu a administraci webu projektu Robinhelp. Robin by Vím ostatním měl být příkladem toho, jak máte na tomto projektu spolupracovat i přes skutečnost, že jeho práce má  přes úrecízní zpracování obsahu a designu stránek jednu pro Vás dost důležitou věc, na kterou si má dávat pozore, kterou jsou překlepy a pravopisné chyby, které děláme všichni, i když dobře vidíme a máme zdravé ruce. U něj je to špatný zrak a ty ruce a u nás je to nedostatek času na to, abychom si to po sobě před publikací, odesláním, nebo tiskem přečetli. Děláme spoiustu jiných věcí.

 

     Vedení naší organizaci chci dále poděkovat za poskytnutí příkemného a úzilného pracovišrě, kde chci podšěkovat za oinic se zapojením vlastního projektového serveru. Neúspšěch projektu, který je dán neochotou české ženské populkace pomáhat slabšímu, zvláště je-li tím slabším muž, neřeší jen Robin Hronek publikací zpráv z podobných akcí ze světa s přidáním vlastních zážitků, ale hlavní práci máme my. Já na příklad plánuji a domlouvám různé delegační zájezdy dso zahraničí s lidmi, kteří mají mezi sebou také takového kjamaráda, jako je Robin, a shánějí mu družku nějakým podobným projektem, jako je Robinhelp. Rozdíl je tam v tom, že jim to tam funguje. Jakmilke jsme pozváni, jedeme na nějakou tu výběrovou akci. Občas mi to zabere i celý den, protože jsem v poslední době omezená na náš mezinárodní intranet, prorože musím šetřit a v nějaké restauraci, obchoďáku, nebo kavárně jsem na notebooku používala internet přes WoFi jen někdy, což skončilo když jsem se nermohla přihlásit k e-mailu. Tehdy jsem také neměla klid na práci a ne výždy to chodilo rychle. Navíc jsem si musela poradit s otřesnou angličtinou, nebo s naprosto úděsnou češtinou po použití nějakého překladače, protože někteří lidé mi kvůli tomu psali ve svých jazycích, které neovládám.

 

     S něčím mi pomohla ta moje spolubydlící a mé kamarádky. Moc se těšíme na ARAX Univa, protože nebude potřeba tolik počítačů a já se nebudu muset učit Linux, ve kterém umím asi jenom to, co ve Windows. Docela mi totiž vadí, že si mé kolegyně, které mají u Robinhelpu na starosti IT a fungování pracovní skupiny, si chtějí šetřit práci tak, že by mne naučily dělat víc věcí v příkazové konzoli a uvítají, když se naučím vytvářet alespoň z části nějaké jednoduché aplikace, na což mám blbou hlavu.  Aby nám všechno fungovalo, dá práci nejvíc udržení stabiůlizy sítěš, protože jakmile nám ten projekt nefunguje, tím víc je nás k tomu potřeba. Jak se různě radíme, něco vymýšlíme, tak se to někam ukládá a je toho tolik, že nás nechtějí hostovat na serverech pro chod intranetu, ale raději nám dali  vlastní server ve smyslu jakéhosi společného úložiště, kde si můžeme dělat co chceme. Počítačová školení navštěvuji všechna, ale většina věcí, které ser tam učí mi jde jedním uchem dovnitř a druhým ven. Možná že se do toho zapojí i můj a Robinův syn Jirka, protože tomu z toho v hlavě zústane daleko víc v hlavě než mně :-).

 

     Rozchodit se nám to podařilo pěkně, funguje to i z domova, a to jak ve Windows, tak v Ubuntu, které ale asi dám pryč, protože mi ho tam dali jenom s tím fialovým úpuadím, a hnědo, čedo, černo bílo, orsanžovou grafikou, která se mi nelíbí. Jinak je to fajn, ale nemůžu si tam dát jiné barvy. Povredlo se nám také zajistit, aby si Robin Hronek mohl koupit takový notebook, na který by viděl a se kterým by mohl púořádat přednášky a semináře třeba pro Robinhelp. Bohužel se ale nedaří  postarat se o to, aby měl dost peněz na živobití, protože si z toho jak spolu spolupracujeme, si neberete příklad, není nás dost na to, aby se někdo z nás třeba dal zaměstnat na odboru sociální péče na Praze 5 a dostat do rukou Robinovo papíry na vyřízení nové průkazky ZTP/P s tím, že má od nás za úkol to vyřídit tak, aby to brzy Robin dostal i za cenu toho, že bude za to vyhozen z práce, nebo se dát zaměatnat na domovní zprávě a schválit mu žádost o slevu z nájmu, která byla zamítnuta proto, že tam od nás nikdo nebyl, takže se to z Vašeho pohledu vyřídilo regulérně. Kdyby tedy měl Robin ženskou (nejlépe mne), šlo by někoho uvolnit na takový úkol.

 

    Když už to dopadá taklto špatně, ráda bych podpořila různé motivační akce  i přes to, že se mi to nelíbí a ráda bych tímto požádala svojí kolegyni Rebeku Davisovou, aby jako ředitelka marketingu dávala Robinovi k publikaci třeba v naší skupině na Facebooku více materiálu o tom, co nového získá žena, která bude mít naše vlastnosti pokud jde bohužel většinou o fyzické vlastnosti, bude-li s Robiunem jhako družka zadarmo, kupóny\ na slevy a telekomunikační služby.  Jakmile zjistíme, že s ním nějaká je, budu mici uvolnit nějaké lidi z projektu Robinhelp, aby se postarali o to, aby mohl Robin někomu platit připojení k Internetu, nebo dobíjet kredit na mobilu apod. To vše pod podmínkou že s Robinem nějaká bude. Podle času já, nebo pár lidí, které mi s tím pomáhají spolu s kamnarády Robina Hronka, budeme fungovat jako kontrolní výbor, který bude vš sledovat vedle webkanery u Robinova počítače také speciální sledovací technikou.  O té bych nechala hovořit někoho povolanějšího.

 

To je můj úlán.

 

M.S.