Co soudím o vývoji projektu Robinhelp

24.10.2012 14:34

Většina z nás i já s Robinem, jsme se zúčastnili mezinárodní konference organizace BATRADIS v Lisabonu a během závěrečného výjendu  jsme využili možnosti plně se věnovat našemu preojektu. Obávám se, že i přes novou posilu nestihneme do konce roku 2012 dohodnout žádnou delegaci, zejména v případě, že půjde o rozvojové země. 

 

Vzhledem k péči o rodinu mám málo času něco domlouvat, ale aspoň ten Vilnius by měl vyjít. Něco jako Robinhelp tam chtějí dělat, ale zatím mi nejsou schopni napsat kdy. Tím pádem není jasné, kdy nás tam pozvou, abychom mohli podat zprávu o tom, že komunismus nemusí nutně křivit lidskou povahu.

 

Oceňuji vy\hlášení konkurzu na sponzory stejně jako nápad s tou Robinovou sousedkou, i když si myslím stejně asi jako jeho máma, aby to nedsělal. Je to sicew nejbližší kamarádka , protože je v domě, ale já bych osobně radila Robinovi, aby se obrátil na nějakou jinou jeho kamarádku, kvůli natočení toho videa, na lkterém ho má vzít na koně. Je jedno s kým to Robinovi vyjde, ale já bych na to video mimo koníka taky nahrála nějakou pomoc od Robinovy kamarádky  jeho mámě. Třeba nalepení náplasti proti bolesti, abychom to měli konpletní.

 

Pokud by to vyělo s tou sousedkou, bylo by to také fajn. Na tákladě toho, co mi Robin říkal o dění u nich v domě bych byla opatrná, ovšem něco by se dít mělo. Občas k Robinovi pošlu svého syna Jirku, aby občas viděl tátu (Robina). který dostal také nějaký nápad díky kterému budu mít větší ,přčehled o tom, co se tam děje. 

 

Zátra hodslám své kolegyně a kolegy pozvat na oběd někam do hospody, nejlépe až přijde Jirka ze školy, aby u toho byl, za účelem provozní porady. Tam dořešíme další postup. 

 

Jinak jsem s výávojem celkem spokojená.

 

M.S,