Stěhuji se k Robinovi

02.11.2021 14:33

Pokud si myslíte, že bych bydlela spolu s Robinem Hronkem, neníé to tak. Budu bysdlet velice blízko něj, takže mám rodinu pohromadě. Ve stejné ulici ob jeden dům mám syna a Robin bydlí taky blízko. V době, kdy toto píšu, mám už všechno v movém bytě a ve starém mám pouze notebook. Nejenom internet, ale i přístup do naší ppracovní sítě už newfunguje. Pro někoho nového tady zůstane v bývalé pracovně psací stůl, v ložnici postel a v obýváku stěna a sedačka. Pračku v koupelně  a myšku v kuchyni tu taky nechám. Ledničku před chvílí odvezli a ostatní věci mám v novém bytě nové.

 

V novém bytě jsemn se byla párkrát podívat. Je tam pračka se sušičkou, myška a moje stará lednicew. Ze starého bytu mi do toho nového vzali do nové kuchyně ještě mojí starou mikrovlnku a kávovar. Stasrou televizi, kterou bylo třeba opravit mmám v novém bytě v pracovně,, která bude taky studio a ložnici, protože jsem do obýváku dostala novou. Studio je taky lépe odhlučněnéé, než ve starém bytě včetně uchycení tří monitorů na stěnu, talže nožičky nezabírajíé místo na stole. 

 

Současně je tak přestěhováno ředitelství projekjtu Robinhgelp, ale na tom budu pracovat až se usadím v novém bytě.