Po hudební šňůře zase Robinhelp

19.03.2012 18:33

Sotva jsem přestala jezdit zpívat na hory po lyžařských areálech, měli jsme delegaci v Japonsku a pak jedeme do Číny. Konečně si mohu odpočinout protože ty delegace jsou na jedno kopyto, takže když je tam nějaká konference, dá se tam kdyžtak zopakovat něco z minula. Klid a čas mít přes týden ale stejně nebudu. Práce a zase práce. Náš společný syn mně a Robina - Jirka už asi tak rok strašlivě žere, takže musím vyvářet jako kdyby Robin bydlel u mne. Stalo se už párkrát že si vtal i porci pro mou spolubydlící kolegyni, která aby se vůbec najedla, jí když je Jirka ve škole, nebo se zamyká v kuchyni. Inu uiž má pubertu takže ho honíme do koupelny obě. I tak to u nás pěkně smrdí.

 

Zpívat budu zase v létě u može. Letos je v plánu Španělsko. Loni bylo Vulharsko a předtím Chorvatsko. Jsou za to peníze, které potřebuji nejen pro sebe ale i na ten Robinhelp. Z výplaty zaplatím byt a vše k tomu, a i lkdyž jsme zrušili pevnou linku s Internetem, zaplatí se elektřina a je z toho celkem prd. Za ten prd se musíme najíst. Ta moje kolegyně by měla jít do práce. Snad mi sem, aby pomáhal Robinopvi aspoň v tom mít poměr, nebude naše organizace chtít mi někoho nasadit do bytu. Není kam,

 

Aby se tak nestalo, nabídla jsem možnost, že by Jirka mohl o prázdninách pomáhat ve hlavním štábu projektu Robinhelp, aby nedšělal lumpárny a využil své počítačové dovednosti. Každou středu chodí na IT školení, takže se po škole nefláká doma.

 

M.S.