Písnička od Marie na Internetu

31.08.2012 12:48

Zdravím,

Protože Marie Smaulová zrušila doma Internet, aby ušetřila každou korunu nato, aby sama uživila mého s\yna Jirku, pověřila mne spravováním jejího webu. Má moc práce a na Internet se dostane akorát u mne, nebo v hoispodě s nezabezpečenou WiFi. To nedělá protože je ráda že může uvařit a obstarat domácnost. No ale k věci:

Před třemi měsíci si mé hudby konečně někdo všiml a nauřil mne trochu skládat hudbu na počítači v programu Renoise a dal mi k tomu spoustu softwarových symtetizátorů - VSTI Pluginl. Dokáži teď doma v hudbě to, co třeba tady s Marií Smaulovou a jejími kamarádkami, které také umí alespoň trochu hrát na klávesové nástroje včetně Marie Smaulové, která ty své taneční písničky dělá také na počítači.

V rámci učení se s tím Renoisem a prozkoumávání těch VSTI Pluginů jsem udšlal instrumentální předělávku jedné její písně z jejího CD s názvem "Yiu are still in my heart", které doma natočila v době kdy jsem jí opustil kvůli tomu že jí nikdy mí rodiče nevidšli.

Předělávka se týká písně "You will never get real love" z uvedeného CD, kterou jserm udělal v tom Renoise a můžete si jí poslechnout na soundcloud.com/robin-hronek/marie-smaul-you-wil-never-get . Ten můj nový kamarád přes hudbu si tady nejvíce pochvaloval výborný výběr nástrojů. Aý na zpěv Marie Smaulové se mi povedlo najít totiž přesně ty zvuky, jaké jsou ve zpívaném originálu. Přesné to ale úplně není.

Co se týká komentáře k písničce na tom SoundCloudu, je tam uvedeno že Marie Smaulová skládá ve FL Studiu a moje trefa zvuků bude asi tím, že také používá VSTI Pluginy jako: ReFx Nexus 2.20, Leonard digital Sylent1 a U-he KORG Legacy VSTI Package (KORG M1,Polysix, KORG Legacy Cell, MonoPoly a KORG MS-20).

 

R.H.