Nedivím se taťkovi, že může dát mamce parohy

17.11.2012 15:13

Mám hovno, co dělat, protože jsem chytil od táty chřipku, tak nechodím do školy. V posteli je nuda, protože mi je už líp, tak sedím u compu. Brát si nouťas do pelechu jsem zjistil že je nepohodlné, k=or se blbě v leže píše.

 

Stejně vím kulový, co dělat, tak jsem si vzpomněl na situaci z prázdninové brigády na tom projektu Robinhelp, kde máme noivé kolegyně. Když jsem vidšěl tu jejich vedoucí, tak se tátovi, což je Robin Hronek, nedivím, že je z ní úplně v prdeli. Já až mne budou holky zajímat trochu vídc, tak mi na rozdíl od táty bude celkem jedno, jestli budu chtít chodit a pak žít s holkou vyšší než jsem já sám, protože to nepotřebuju, nehledě na to že jsou zatám z větší části holky podle mně krávy. 

 

Jeden náš technik mne vzal do Jesenice, kde bydlí ta Simona, co vede ty naše pomocnice na Robinhelp, abych se naučil rozchodit mnalým projektový NAS. Zatím neznám slušenej výraz proto, co se mi stalo, kdyxž jsme se s tou Simonou Buxovou představovali, Ale při podávání ruky jsemsi říkal: OMG - budu se muset přebléknout, protože jsem si cvrnknul do spoďárů. Když s tátou dělala různý věci, zak z ní musel bejt totálně mimo.