Konečně nejnovějčí grafika

14.02.2021 11:22

Po dlouhý době se dostávám ke psaní blogu, protože se pořádně rozjela moje hudební kartiérta. Mám už vlastní kapúelu, která se jmenuje BNrain Crackers, kde jsme nedávno začali i s vlastní tvorbou. Jedna dfeska jke úplně vlastní a druhá ne tzak docela, alew v obou případech se na jejím vzniku podílel i můj táta. Takže nebnyl na nic časd.

 

Běšhem té doby stáleš sdpolupracuji na tom Robinhelpu jakop IT technik, díky čemuž jsem si postaviol už druhý herní počítačř pro sebe. V současné době mám hodněš púráce i v IT, protože se i v naší komunitě musí spousta věcí češit dálkově a v tzom Robinherlpu máí na rozdíl od táty io v Čechách té=měř každý úspěchj, což vbedlo k tomu, že jsem dostal k Vánoců§m Playstation 5 io kldyžý nebyla dopstupná díky tomu Covidu. 

 

Konečně mi dopdatečně přčiošla Nvidia GeForce RTX 3060, kterou jsem vlastně taky dostal k Vánoců§m, takže budu měnit grafiku, aby mi fungoval Cybertpunk 2077 na vysoký detajly bhez sekání obrazu. Teď to bude s hraním na veřejnosti slabší, takže si popstavím nový počítač, abych mělů jeden u sebe doma a druhý u mámy, abych furt netahal s sebou noťas, který mám poslední dobou u mámy.