Já a Robinhelp

25.10.2012 17:25

Nevím, co bych napsal, i když bych chtěl mít svou stránku. Je akorát opruz že nám doma bejde internet a ve školew stojí připojení za hovno tak se občas připojím u táty. Táta je Robin a Máma je Marie, takže i demewntnímunšimpanzovi musí dojít, že jsem asi nejspíáš Jirka Hronek, kterýmu dali rodiče prostor na máímině webové stáncš, kterou táta sporavuje. Mamka sem moc nepáíše.

 

Já jsem teda přčes prázdniny byl na brigádě s IT kurzem a dělalsem ho na pracovišti, které mamka sdostala na ten Robinhelp, o kterém si myslim, že kdyby s tím taťka nechtěl pomocz jiným chlapům v jeho situiaci, tak mám pocit že je to píčovina a že by taťka mohl bydlet u nás místo tý kímošky. I babičku (jako Robinovou mamku) bysme možná někam dali, no ale když jsou s tím plány tak proč ne. 

 

Ono je to totiž tím, že holky aspoň u nás ve škole jsou krávy. To že ten Robinhelp nefachčí dokazuje, že nejsou holky krávy jenom u nás ve škole, ale že jsou krávy vůbec. Nejhorší je to u mně ve třídě. Pokud nějaká spolužačka nechce poradit s kompem, nedá se s ní o ničem bavit. 

 

Takový ty věci co si s kámošema posíláme po netu, jak na fotkách tak viudeech spíš zajímaj tátu, na což mu podle mně stačíwoe mamka a její kámošky, kterejch je hafo. Nezbývá než ty kámošky dát českejm holkám za příklad a doufat, že ty prasečinky budou umět dělat taky a ještě tátovi pomůžou s babičkou, a že mu bude nějaká z nich vařit

 

To je asi všechno

 

Jirka Hronek